Ak chcete potešiť Vašich zamestnancov alebo obchodných partnerov a pripraviť im chutné sezónne občerstvenie, SHPAIZA TakeAway je tu práve pre Vás. Naše produkty sú ideálne pre:
- Firemné raňajky a teambulding
- Kvalitné občerstvenie pri stretnutiach manažmentu a dôležitých obchodných meetingoch
- Catering pre súkromné eventy, akcie a svadby
- Občerstvenie pri ochutnávkach vína, piva a pod.
Každý catering prispôsobujeme požiadavkám zákazníka, aktuálnej sezóne a podmienkam servisu na danom mieste.
V prípade Vášho záujmu nám prosím zavolajte na 0907 432 236 alebo napíšte na info@shpaiza.sk a pripravíme Vám na mieru šitú ponuku.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Platné od 1.1.2020
- OBJEDNÁVKA
Kupujúci záväzne objednáva služby alebo tovar od Predávajúceho elektronicky odoslaním e-mailového potvrdenia cenovej ponuky, ktorá mu bola predložená Predávajúcim spravidla elektronicky mailom spolu s cenovou kalkuláciou vo forméte xlsx (Microsoft Excel). Cenová ponuka má spravidla platnosť najviac 1 mesiac od dátumu vystavenia. Kupujúci je povinný uviesť do objednávkového formulára nasledovné údaje:
- meno a priezvisko kupujúceho
- adresu kupujúceho
- úpravy počtu porcií alebo iné úpravy cenovej kalkulácie, ktoré požaduje
- adresu dodania služby
- telefonický a emailový kontakt
ak je kupujúci právnická osoba musí uviesť aj IČO a DIČ, platcovia DPH uvádzajú aj IČ DPH. V danom prípade sa zmluvný vzťah riadi ustanoveniami obchodného zákonníka o kúpnej zmluve.
Po obdržaní objednávky Predávajúci potvrdí objednávku Kupujúcemu telefonicky, prípadne aj emailom. Obchodné podmienky platné v deň uzavretia zmluvy sú archivované u Predávajúceho a sú pre Kupujúceho dostupné na vyžiadanie. Potvrdená objednávka musí obsahovať údaje o spôsobe a termíne dodania služby. Zmluvy uzavreté na diaľku môžu byť zmenené iba s výslovným súhlasom oboch zmluvných strán.
- ZMLUVNÉ STRANY
PREDÁVAJÚCI:
HOPES s. r. o.
Mudroňova 7492/3B 811 01 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 47175672
DIČ: 2023782992
IČ DPH: SK2023782992
KUPUJÚCI:
Fyzická alebo právnická osoba, ktorá si záväzne objednala služby a/alebo tovar a ktorá riadne a pravdivo uviedla údaje potrebné na jej identifikáciu tak ako sú požadované v týchto Obchodných podmienkach.
- OPIS SLUŽBY / TOVARU
Predávajúci poskytuje služby firemného a eventového cateringu / občerstvenia pre spoločenské udalosti, akcie, firemné stretnutia a iné obdobné eventy. Celková cena dodania tovaru / služby je spravidla tvorená viacerými zložkami vrátane:
- ceny samotných produktov / tovarov
- ceny balenia
- nákladov na dovoz občerstvenia a odvozu a likvidáciu obalov a odpadu
- služieb samotného servisu na mieste
- administratívnych a organizačných nákladov spojených s celkovou organizáciou a fakturáciou danej objednávky
Všetky ceny za tovar a služby a všetky sú uvádzané bez DPH.
- STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku je možné stornovať zo strany Objednávajúceho najneskôr 2 týždne pred dohodnutým termínom poskytnutia služieb / dodávky prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Štandardný storno-poplatok za zrušenú objednávku pokrývajúci administratívne a organizačné náklady spojené s nezrealizovanou objednávkou činí 10% z celkovej hodnoty objednávky bez DPH.
A chce Objednávajúci stornovať objednávku v kratšom termíne, ako sú 2 týždne pred termínom poskytnutia služieb / dodávky tovaru, má Predávajúci právo podľa aktuálneho stavu objednávky, nakúpených surovín a vynaloženého úsilia fakturovať Objednávajúcemu storno-poplatok alikvotne vo výške od 10% do 100% z celkovej hodnoty objednávky bez DPH podľa stavu rozpracovanosti danej objednávky.
Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo posunu termínu objednávky bez zavinenia Predávajúcim na termín, ktorý Predávajúci z akýchkoľvek dôvodov nevie realizovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami. O stornovaní objednávky bude Kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v dohodnutom termíne na ním určený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim nedohodne inak.
- OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. Ak je Kupujúci fyzická osoba, zadáva pri registrácii tieto údaje: Meno a priezvisko, Úplná poštovná adresa, Adresa elektronickej pošty, Telefónne číslo. Ak je Kupujúci právnická osoba, zadáva pri registrácii naviac Názov firmy, IČO, DIČ. Tieto informácie sú nevyhnutné pre identifikáciu Kupujúceho a prípadnú komunikáciu. Zároveň umožňujú previesť nevyhnutné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad. Tieto údaje chránime spolu s údajmi o Vašich nákupoch pred zneužitím v zmysle platnej legislatívy.
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami predaja a že s týmito súhlasí. Predávajúci prehlasuje, že aktualizované obchodné prístupní na svojom webe: